Selamat Selamat ke "KARANGAN TEROMPAH PICISAN" BLOG. ♥ Thanx ^^

Tuesday, December 13, 2011

Kisah seorang kawan.



Dalam hidup ni, kita mesti mau punya kawan ka? Tak semestinya kan. Tapi kalau bagi gua, gua rasa tak lengkap hidup tanpa kawan. Kawan ni kira macam penyeri hidup gua jugak la kan. Kawan jugak la yang menceriakan lagi hari-hari bahagia gua.


Buat sahabat yang selalu ambil berat dengan gua, yang selalu ada saat gua susah dan selalu share saat gua senang. Terima kasih sahabat. Gua tak tahu macam mana mahu cakap gua sangat sayang lu. sebab gua kan pemaluww. 


Dari dulu lagi gua tahu lu sometimes rasa gua tak pedulik sama lu ketat-ketat. Gua nak emo bila gua suka, gua tak reti nak jaga hati lu sangat. Sampai lu rasa, lu ni kawan gua ke tak sebenarnya. Sorry for everything. Gua sangat tak reti jaga hati lu.


Dalam pada tu pun, lu la kawan gua yang sangat baik bagi gua. Saat take care pada gua. Sorry lagi sekali, gua tak reti nak share masalah dengan orang sangat.


Kata lu, "Even kita berbeza pendapat lu still boleh pinjamkan telinga untuk mendengar dan anytime bila gua perlukan lu sedia menjadi pendengar. That why we call it friend."


Thanx sangat. tapi betul jugak kata lu, yang wall defender gua masih kuat. Gua masih boleh simpan semuanya sendiri. Tapi sekarang gua sudah pandai kawal emosi gua. Even gua ada masalah sebanyak lemon mana pun, gua masih boleh tersenyum sampai ke telinga mengharungi hari-hari gua.


Selagi lu ada menceriakan hari gua, it sudah cukup bermakna bagi gua. Terima Kasih SAHABAT BAIK -NSH. ^^


No comments:

Post a Comment