Selamat Selamat ke "KARANGAN TEROMPAH PICISAN" BLOG. ♥ Thanx ^^

Friday, December 9, 2011

Ini Cerita Tentang Ledakan Perasaan.



Jujur tu memanglah bagus. Tapi bila terlebih jujur tu, gua rasa sangat tidak bagus. Gua sangat tak paham dengan perangai sesetengah orang ni. Cuba la sensitif sikit dengan keadaan sekeliling. 


Gua terfikir jugak. Apa gunanya lu orang sindir dia 24 jam non-stop?? Itu seperti  meletakkan diri lu orang sama dengan dia. Sikit-sikit tu tak kisah la kan, tapi bila lu dah terlalu sangat. Itu boleh jadi terlalu biadap. Buat gua rasa lu orang memang gila! sudah la tu. Buat apa nak gaduh-gaduh. Maafkan je la dia.


Gua tahu, kesabaran lu orang selama ni dah sampai tahap gunung berapi dah meletup. Bukan salah lu orang jugak. Entah la. dua-dua pun salah, semua pun salah.


Berdamai la ye kawan-kawan. Kan tak ada siapa pun yang sempurna dalam dunia ni. Tak ada orang yang akan lari daripada melakukan kesilapan. So saling memaafkan itu yang tebaik. Hidup dengan hati yang tenang itu sangat mendamaikan. Percayalah. 


SAYANGILAH KAWAN-KAWAN KITA. PEACE~ ^^


No comments:

Post a Comment