Selamat Selamat ke "KARANGAN TEROMPAH PICISAN" BLOG. ♥ Thanx ^^

Friday, June 24, 2011

Hangout pakai baju kurung itu cool.

Gua tiba-tiba teringat kisah masa gua budak hingusan di sekolah asrama dulu. Semua budak-budak dorm duduk berkumpul bergosip-gosip. Gua kadang-kadang malas nak join, bukan ada manfaat sangat pun. Ok, gua dulu budak baik. Orang panggil gua ajk surau. Straight to the point, gua memang ajk surau. Diaorang budak-budak ada yang pulau gua sebab gua ajk surau. Diaorang cakap ajk surau balaci (spy) cikgu-cikgu, tapi itu bukan gua. Gua masuk ajk surau pun sebab gua nak belajar agama. Gua nak belajar apa yang gua tak tahu.  

Ada ketika, diaorang nak hangout dekat luar ramai-ramai. Tapi diaorang tak ajak gua. Gua tak kisah, gua pun jarang campur dengan diaorang. Gua tak hot untuk lu olang nak ajak hangout. Gua skema, gua alim, gua lurus. Gua tahu lu olang takut kalau gua keluar dengan lu olang gua pakai baju kurung, jubah bagaikan. Up to date sangat ke lu olang nak judges gua macam tu sekali??! (gua bila teringat balik mesti gua menyirap, tapi tak apa gua maintain rilex je) Gua tahu gua tak hebat, lu olang jauh sangat hebat dari gua. Lu olang boleh pakai seksi-seksi, skirt atas lutut, baju tak ada lengan, tak macam gua pakai baju kurung dan jubah  je keluar.

Manusia yang terlalu prejudis. Entah la, tapi bagi gua cool je kalau keluar pakai baju kurung. Sweet!

Notablog : Orang yang macam lu olang ni yang tak up-to-date bagi gua, pemikiran manusia yang sempit. Maaf tapi ini realiti. Realiti yang kadang-kadang kita tak sedar.

No comments:

Post a Comment