Selamat Selamat ke "KARANGAN TEROMPAH PICISAN" BLOG. ♥ Thanx ^^

Sunday, June 26, 2011

Candle Light Dinner with en. Prince


B.A.H.A.G.I.A. Ya! hanya itu yang dapat gua ungkapkan saat dan ketika ini. Bahagia gila gua rasa bila impian gua untuk candle light dinner dengan Prince Charming pengarang jantung intan payung gua termakbul.  Segangster-gangster gua dalam hati ada taman tau.

ok sambung..
Dengan bunyi biola yang mendayu-dayu di iringi muzik jazz yang penuh  gemersik, suasana lampu yang kelam menaikkan lagi suasana romantiknya yang tersendiri.

Dalam suasana penuh romantik kelihatan dua merpati dua sejoli duduk menjamu selera dihujung penjuru restoran (ya! itu gua dengan en. Prince). Tiba-tiba si pria (en. Prince) bangun lalu naik ke atas pentas mendendangkan sebuah lagu khas untuk si gadis (gua). Wow!suara yang begitu amazing, paling sedap yang pernah gua dengar abad ini. Ya! mak..anak mak sudah benar-benar jatuh cinta!..

Setelah itu, si pria tiba-tiba dia keluarkan sebuah kotak merah. Hati ini mula tidak keruan dup dap dup dap. Apakah agaknya kejutan ini? (terdetik dihati nakal gua, 'dah macam Af dah ada kejutan-kejutan ni.' )Ok. guq memang agak banyak terpengaruh dengan dunia TV. Ah! persetankan saja itu semua, yang gua tahu sekarang gua akan dapat kejutan dari en. Prince.

Tiba-tiba en. Prince melamar gua..,melamar untuk menjadi kekasih hati.

OMG! apa yang perlu gua buat ni? benar la kata orang, orang yang gigi yang agak jarang-jarang macam gua ni memang susah  nak buat keputusan” monolog gua dalam hati kecil ii. Gua terkedu dan rasa macam nak pengsan 5 minit tapi gua batalkan niat budak-budak gua tu.

Rasanya seperti baru semalam gua berangan Prince Charming itu jadi milik gua. dan hari ini ia benar-benar berlaku.

Ya! debaran makin terasa. dalam keterujaan, jantung gua makin lama makin kuat bergetar. dup dap dup dap (banyak-banyak kali).

Tiba-tiba muncul seorang perempuan yang gua tak perasan dari mana datangnya tiba-tiba simbah air pada muka suci gua ni.

Tanpa di cover-cover gua menjerit. "Wooooooiiiiiiiiiii!!!!"

erk~gua menyesal tiba-tiba ter-menjerit!
dalam sekelip mata semuanya berubah, tiada lagi en. Prince, tiada lagi bunyi alunan muzik, tiada lagi si pemain biola, yang ada di depan gua hanyalah seorang perempuan si penyimbah air.

“Wooiiiii!! potong stim betul la!! gua baru syok nak feeling-feeling mimpi ni. Arghhh!!!~"
Arghhh!!! lepas hari tu je, gua memang frust gila-gila sebab tak sempat terima lamaran en Prince. Semua ni gara-gara pe'ah yang sangat dengki simbah air dekat gua saat gua tengah best -best diulit mimpi  bersama en. Prince gua. grr~ seminggu gua merajuk dengan pe'ah. Mogok tak cakap dengan dia!!

No comments:

Post a Comment