Selamat Selamat ke "KARANGAN TEROMPAH PICISAN" BLOG. ♥ Thanx ^^

Friday, August 10, 2012

Sayang.


Sayang.
Gua nak bercakap pasal sayang?
Pui! geli macam hape entah!
Gua karat? memang tak lah! Gua macho beb, serious.
Jiwang mawang memang tak ada dalam kamus hidup gua.
Memang silap besar la kalau jiwang-jiwang karat ni.

Tapi ye, memang gua dah silap sejak lu muncul.
Lu buat hati gua tak tentu arah bile fikir pasal lu.
Macam pa.......sir!pui!
Ye. gua si macho yang penuh ego. yang konon nya cool.


Lu ubah segalanya pada gua.
Sebab lu gua turunkan ego!
Sebab lu, gua rasa gua orang paling tak cool.
and sebab lu jugak la hati gua tak kenal lagi erti putus asa.
untuk pikat hati lu! #pui! ayat hape entah. karat lagi! sedihh!



Bila mana hari-hari gua dipenuhi dengan lu..
Gua gelak sebab lu, gua marah sebab lu, gua merajuk pun sebab lu!
Lu dah masuk dalam salah satu impian masa depan gua tapi...
Ok. stop.


Untuk seketika, gua cari impian baru.
Gua jumpa, tapi dia tak sama macam lu.
Gua cuba, tapi gua tak boleh.
Gua paksa untuk kata boleh.
Gua tak nak jadi si penipu!
Gua tak nak lukakan hati orang lain.
Bila mana, dia mungkin menyimpan impian masa depan dengan gua.
Seperti mana gua simpan impian dengan lu dulu.
Maaf.


Gua perlukan masa, tolong jangan paksa gua lagi.




"Ya Allah, andai dia jodohku, kau dekatkanlah aku dalam hatinya.
dan andai dia bukan jodoh yang di cipta untukku, kau jauhkanlah dia dari hatiku. " :')



1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete