Selamat Selamat ke "KARANGAN TEROMPAH PICISAN" BLOG. ♥ Thanx ^^

Friday, October 1, 2010

Kasut Tumit Tinggi Gua

Something yang sengal ubi kentang lenyet telah berlaku hari ini.
nak kata gua mamai bangun tido, rasanya macam gua tak tidur.
nak kata pagi-pagi buta, gua rasa dah tengah petang.

dalam asrama yang redup di kala petang,
boleh pulak gua pergi toilet dengan confident-nya nak mandi pakai 'high heels'.
mak aiii. memang sah-sah kepala gua ke laut ni.
nasib tak ada orang.
so gua cover-cover line balik bilik tukar terompah jamban gua.

Tiba-tiba gua dengar suara dari dalam bilik gua.
Ada sorang budak mengekek-ngekek gelakkan gua.
STRAWberi betul la! gelakkan gua~
jatuh ke-ayuan gua saat itu jugak. Noktah.

Notahati : Sejak dari hari tu, gua letak jauh-jauh kasut tumit tinggi gua dengan terompah jamban gua. Peace! ;)

No comments:

Post a Comment