Selamat Selamat ke "KARANGAN TEROMPAH PICISAN" BLOG. ♥ Thanx ^^

Wednesday, September 29, 2010

Angin Peace!!

Hari ni.
Gua call abah, gua marah abah!
Arghhh! Abah ni, memang selalu macam ni.

janji tak pernah nak ditepati.

suka buat gua tertunggu-tunggu.
gua marah abah!
last-last gua cakap, 'abah tak payah datang jumpa anak abah ni!'
memang gua hanginnnn!!!
abah memang macam ni.
tak Sayang gua!

Tapi 5 minit kemudian gua terfikir.
kenapa gua marah abah?
tekanan dekat asrama buat gua lepaskan api kemarahan gua dekat abah.
padahal abah tak boleh datang sebab abah kerja.
abah kerja sebab nak cari duit untuk anak-anak abah, untuk gua!
gua ni memang TERUK betul la! Aarrrghh!
gua memang marah dengan diri sendiri.
sekarang ni semua benda gua buat tak kena.
semua orang gua nak marah.
Kenapa lah gua tak boleh nak kawal marah sendiri?!
Gua rasa nak marah diri sendiri sangat-sangat!!!

Notablog : Abah, sorry. gua tahu masanya dah hampir tiba. Tak lama lagi bulan nak datang la ni. Harap-harap abah paham. Terima kasih abah kerana sangat sabar melayan kerenah anak abah yang sangat tak penyabar sorang ni sampai ke hari ini. PEACE!! SAYA SAYANG ABAH SAYA!!!^^

No comments:

Post a Comment